pátek, prosince 21, 2012

Žampiónové rizoto

Hezký pátek přeji!

Dnes jsem tak přemýšlela, co si udělat dobrého na oběd. Máme ledničku plnou žampiónů, takže volba byla jasná - žampionové rizoto.

Na internetu je receptů spousta, já si ho ale udělala "po svojem".

Na 1 porci mého žampiónového rizota budete potřebovat:
50 g rýže natural
2 žampióny
kousek cibule
20 dkg 30% Eidamu
KL olivového oleje
sůl, pepř

Na olivovém oleji jsem si lehce osmáhla cibulku, přidala žampiony a chvilku restovala. Potom jsem přidala NEPROPRANOU rýži a restovala restovala:D . Po nějaké chvilce jsem zalila vodou, tak aby byla rýže pod vodou, zaklopila pokličku a nechala cca 20-25 min vařit.
Občas jsem promíchala a dolila vodu. Ke konci rizoto osolte a opepřete podle chuti, zasypejte nastrouhaným sýrem a můžete podávat.
Rýže natural je trochu tvrdší (trochu více :D), takže né každému musí chutnat. Můžete ji určitě nahradit jakoukoliv jinou:)

Dobrou chuť!
a taky hezké svátky! :)
Z.




Žádné komentáře:

Okomentovat