sobota, prosince 08, 2012

Víkend v obrázcích

Miluju předvánoční atmosféru. Vůni vanilkových rohlíčků, vánoční výzdobu ve městě, a vše s nimi spojené :)
Nevím, čím to je, ale letos se na Vánoce těším jako malé dítě.


Taky už začínáte péct? :))


Lepší výhled z okna mého moje si už nemůžu přát :)



10 komentářů:

  1. nevím čím to je, ale letos se vůbec netěším :(

    OdpovědětVymazat
  2. já se neskutečně těším na vánoce až od těch vánoc minulých. pést ještě nezačínám, ale chystám se hned, co se vrátím domu, tj. 21. započnu ooobr nákupy, a pak vypukne chaos :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi mě moc potěšila. Jsem veliká milovnice Vánoce a tohle je přesně článek pro mě! Ano, ano, těším se. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. zvu tě na svůj blog na giveaway, kde můžeš vyhrát límeček značky Stefanel http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja ju mam rada len skola mi ju kazi :(
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej predvianocnej Ziaja giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, Vánoce... Já už mám jedny za sebou a další 3 před sebou :-) Miluji tyto dny, jen kdyby venku nepršelo :-(

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3 Vánoce? to chci taky! :)
      A ten déšť mě taky pěkně štve, snad nebudou na blátě..

      Vymazat
  7. Jé , zrovna dnes sem pekla rohlíčky a linecké! :) krásné fotky.. A máme to stejně, taky se nemůžu dočkat! :D

    OdpovědětVymazat