čtvrtek, prosince 20, 2012

Já vs. zima

Sice mám nos červený jako Rudolf, jinak jsem ale připravena na krutéé mrazy 100%! Tak kde jsi sněhu?:/
Nejedná se o žádný "fashion post", nejsem žádná fashion blogerka a ani to není můj životní cíl :D
A co vy? Máte na zimu upletenou výbavu od babiček? :))


6 komentářů:

  1. Výbavu od babičky zrovna ne, ale od kamarádky jsem dostala před dvěma lety huňatou bílou šálu a nedám na ni dopustit! Bez ní a čepičky s bambulkou nevylezám v takové kose ven. :)

    OdpovědětVymazat
  2. joooj ja zimu nemám velmi rada, najradšej by som odletela do teplych krajin.
    Inak ak máš záujem pozývam ta na moju giveaway o krásne stojany na šperky.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. já mám výbav plno,ale pletenou od babičky žádnou :D
    ještě by to chtělo čepičku na nos!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tvoje souprava se mi líbí, musí být pěkně teploučká! :)
    Také jsem byla připravena s teploučkou šálou a čapkoU! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tuhle zimu jsem ještě žádného bacila nechytla, takže souprava funguje! :D

    OdpovědětVymazat