středa, prosince 26, 2012

Děkuju Ježíšku

Hezký 2. svátek vánoční :)

Taky se přidám a pochlubím se, co letos Ježíšek naježil mě.

1. Teplé papučky, 2. Nový telefon (resp. penízky, za který si jej koupím),3. nějaká ta kosmetika, 4. lucernička a svíčka :)
5. Černé a zelené čaje Ahmad tea, 6. Česká domácí kuchařka (správná hospodyňka by prý jednu takovou klasiku mít doma měla:D, najdou se tam však i nějaké zdravé varianty!-což mě potěšilo)

No, vypadá to, že jsem letos byla opravdu hodná :)

7 komentářů:

  1. krásný fotečky :) telefon je stylový - super!

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju :)) už se ho nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta lucernička je skvělá! Krásné dárky, však jsi byla celý rok hodná, viď? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu jsem mmch dostala od S. :)
      Nejhodnější! :D

      Vymazat
  4. Pěkné dárečky, papučky rozkošné, taky jsem podobné dostala, jsou super a hřejivé :D

    OdpovědětVymazat
  5. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html

    OdpovědětVymazat
  6. supr darecky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat