sobota, prosince 15, 2012

Celozrnné palačinky s tvarohem

Počasí se dnes zbláznilo (celý den leje), tak jsem se rozhodla si sobotu zpříjemnit palačinkami k obědu:)
Nejsou to sice ty klasické maminčiny tenké palačinky z hladké mouky s marmeládou, to ale nemění nic na tom, že byly moooc dobré :)
Jedná se opět o další "zdravý recept" .

Na 1 porci (3 palačinky) jsem použila:
5 rovných PL pšeničné celozrnné mouky
vajíčko
mléko od oka ( dala jsem i trochu vody)
špetku soli a prášku do pečiva
kapku vanilkového aroma
kapku olivového oleje (můžete smažit i bez tuku, já nechtěla riskovat, že se mi to při mé šikovnosti připálí)
KL strouhaného kokosu

Těsto mělo takovou hustější konzistenci.

Palačinky jsem plnila polotučným tvarohem s burákovým máslem a kapkou sirupu z agavé.

Mňam, mňam, mňam :)



PS: Zvu vás na skvělou giveaway k Peacock winds.
Její soví naušničky stojí za to! :)

3 komentáře:

  1. Jů, vyzkouším a už se na ně těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnam, hned by som sa ponukal a ten hodiaci sa tanier k vianocnemu obdobiu je top:)

    OdpovědětVymazat