pondělí, prosince 31, 2012

Bye bye 2012, Welcome 2013

Pro někoho je 31. prosinec den jako každý jiný a pro někoho zase den bujárné oslavy.
Nevím proč, ale každý Silvestr mi pokaždé dává maličko depresivní náladu.. 
Letošní Silvestr jsem se rozhodla strávit asi po 7 letech jen v klidu doma s rodinou.


Na rok 2012 jsem si žádná předcevzetí nedávala, ani to nemám ve zvyku.
Přemýšlela jsem, jestli to pro ten další rok nezkusit a nějaké si přece jen nedát. Příjde mi to sice celkem zbytečné, a nevidím  v tom nějaký rozdíl, rozhodnout se pro něco v půlce roku, nebo těsně na začátku.
Pokud bych se přece jen zamyslela už teď, čeho bych ráda v tom roce 2013 dosáhla, bylo by to tohle:
1. Úspěšně dokončit Bc.
2. Dostat se na školu, na kterou chci.
3. Užívat si života více, než v roce 2012 a nebýt tolik při zemi.
4. Trávit více času s přáteli.
5. Trávit méně času na PC...

A co vy? Dali jste si nějaká předcevzetí? :)

Přeji vám všem krásný start do Nového roku a ať je pro vás celý následující rok 2013 ještě úspěšnější než ten předchozí!




6 komentářů:

  1. Předsevzetí jsem si dala a mám je sepsané na blogu, jsem na tohle trošku úchyláček - na všechny ty seznamy a tak :-)

    Já pořádně ještě nevim, jak Silvestra prožiju a je mi to celkem jedno, nikdy jsem to moc neprožívala. Hlavně chci být s přítelem, nic víc nepotřebuju :-)

    Do roku 2013 ti přeju jen to nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. předsevzetí nemám,ale ty tvoje se mi líbí :) hodně štěstí do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je první rok co si nějaké dávám :)
    Hodně štěstí do nového roku a ať si splníš své sny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně že dala, chci six pack! :D stastný nový rok ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě na mém blogu probíhá giveaway o límeček! Budu ráda, když se zapojíš:)
    http://vik-ladyla.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway-17122012.html#comment-form


    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat