čtvrtek, listopadu 01, 2012

Tip na lehký oběd

Dnes mám pro vás další recept na mňamku, kterou jsem si dělala dnes na oběd.

Celozrnné linguine

Na 1 porci budete potřebovat:

 80 g celozrnných linguine
cca 1 PL cottage
2 KL sezamového semínka
kolečko kuřecí šunky
olivový olej
sůl
bazalku

Postup:

Těstoviny si uvaříte podle návodu al-dente (8 min). Potom rozmačkáte stroužek česneku a přimícháte k těstovinám a zakápnete trochou olivového oleje.
Nakrájíte si šunku na malé kostičky a přidáte k těstovinám. Cottage "rozhodíte" po povrchu :D a posypete nakrájenou bazalkou a opraženými sezamovými semínky na sucho.
Jednodušší už to být nemůže:) (složité věci nemám ráda:D )

Dobrou chuť!
Z.









5 komentářů:

  1. linguine neznám:O vypadá to ale moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  2. Kamča: placaté špagety :)) mají je např. v DMku :)

    OdpovědětVymazat
  3. s Valentýnem to mám stejně jako s Halloweenem
    jojo, už jsem si je vygooglila :D jen ten název jsem nikdy neslyšela

    OdpovědětVymazat