pátek, listopadu 02, 2012

Stop talking, start doing!

Tak jsem si dneska vyšla na procházku do Tesca, že si koupím jenom nějaké ty cereálie a mléko ( jako vždy z toho byla nakonec tříciferná částka..). Nebyla bych to já, abych nezabočila do oddělení s oblečením F&F. Courala jsem se kolem stojanů, a najednou něco pro mě - hromada zlevněných kabelek. Prohrábla jsem to tam, a nakonec našla jednu takovou, která by se mi přesně hodila! (navíc, kabelek není nikdy dost, že jo..) . Začala jsem ale přemýšlet, že jsem v poslední době peněz uvalila dost a do nekonečna z toho účtu taky vybírat nejdou + pomalu se blíží Vánoce..). Takže jsem ji pohodila zpátky s tím, že projdu zbytek obchodu a kdyžtak se pro ní ještě vrátím.
Těsně před odchodem jsem ještě odbočila do oddělení fitness. Už je to rok a něco, co jsem si začala dávat postavu tak nějak do pořádku. V momentální době už jsem s váhou spokojená (nějakých 16 kilo dole), takže jsem si řekla, že víc už nechci ale potřebuju to trošku zpevnit a dotvarovat. Bohužel jsem ale typ člověka, který se radši radikálně omezí  v jídle, než aby pořádně mákl. Během mého hubnutí jsem toho moc nenacvičila. Občas jen nějaké to točení se na rotaně, eliptical.Jediný pohyb, který jsem vydržela dělat pravidelně, bylo 30 days shred od Jillian Michaels. Tak jsem si říkala, že jak začně škola, začnu alespoň něco málo dělat, aťto trochu zpevním....Ale znáte to. Výmluvy si člověk vždycky nějaké najde - máme na koleji v pokoji lino, takže se na zemi cvičit proste nedá. U našich jsem to nijak neřešila, stačil mi koberec. Podložku žádnou nemám, a na studeném klouzavém linu cvičit nejde.
Takže jsem se tak brouzdala tím oddělením cvičebních pomůcek a najednou si všimla podložky na cvičení, která stála stejně, jako ta kabelka, která by se mi strááášně hodila... Výmluva, že na koleji nemám na čem cvičit šla tedy do kytek, bafla jsem hrdě podložku místo kabelky a odkráčela k pokladně.



Cvičení zdar! Zítra bude premiéra.
Z.

3 komentáře:

  1. chválím tě! podložka i tvé tělo ti budou vděční:-)
    taky mám lino,cvičím na dece:D

    OdpovědětVymazat
  2. joo deku už jsem taky zkoušela, podkluzovalo mi to stejně :D , a dělat sedy lehy na posteli není nic extra :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky máme na koleji lino, karimatka to vyřešila. Místa tam sice moc není, ale stačí to. Hold se nesmím při cvičení moc rozvášnit :D
    Tvá vůle ohledně koupi kabelky je ale obdivuhodná! :)) :D

    OdpovědětVymazat