sobota, listopadu 24, 2012

Rizoto s brokolicí a mrkví


Krásné sobotní odpoledne:)

Dneska jsem si pro vás přichystala po nějaké době opět jeden zdravý recept:)
Na tento dnešní oběd jsem se inspirovala stránkou  Vaříme zdravě .

Gramáž vám bohužel přesnou neřeknu, jelikož nemám váhu :)

Na 1 porci budete potřebovat:

3 lžíce rýže basmati (cca 60g)
1 střední mrkev
cca 1/2 menší brokolice
olivový olej
sůl, sušenou bazalku
plátek tvrdého sýru (použila jsem 20% Eidam)
trochu sekaných mandlí

Postup:
Dáme si vařit rýži společně s nadrobno nakrájenou mrkví. Osolíme, přidáme špetku bazalky a zakápneme trochou olivového oleje.  Já rýži proplachuju jen jednou, aby bylo ve výsledku rizoto krémovější.
Ve stejnou dobu si můžete dát vařit opláchnutou brokolici nakrájenou na drobné růžičky (bez stonku, ten nepotřebujeme).
Ke konci, až bude rýže s mrkví hotová, přidáme brokolici a promícháme.
Nakonec posypeme na talíři nastrouhaným sýrem a nasucho opraženými mandlemi.

Voalá, a je to :)


PS: stylový talířek že? :D

4 komentáře:

  1. :-* jsem ráda, že jsem potěšila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to náramě, mnam! :)))
    Rozotto miluji a s brokolicí? mmm♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      a ty lehce opražené mandle tomu daly ten správný šmrnc! Určitě vyzkoušej:)

      Vymazat