neděle, listopadu 04, 2012

Proteinové palačinky

Po včerejší jógové premiéře jsem myslela, že ani ráno nevstanu z postele. Celé tělo mě bolelo jak prase něco. Není náhodou cílem hatha jógy harmonicky fungující fyzické tělo? Já si připadala totálně zbitá. Někde se asi stala chyba ( ani mě to u mě už nepřekvapuje :) )

Nu co, zkusila jsem to rozhýbat jógou ještě jednou a za to si opět nachystala na svačinu sladkou odměnu. Jako vždy ve zdravé variantě:)

Proteinové palačinky
Recept jsem jednou objevila u Fitness-girl), zkusila jsem ho tenkrát jen jednou ( celé se mi potrhaly, a byla z toho spíše proteinová míchanice - určitě to bylo špatnou pánvičkou ;))
Dneska jsem teda udělala pokus č. 2 a výsledek můžete vidět na fotce.
Recept je zcela jednoduchý.
Potřebujete pouze protein (já použila poslední zbytek vanilkového). Dává se 25 g (nemám váhu, takže jsem nasypala poslední zbytky co jsem měla, mohlo tam být tak těch 20 g). Dále vajíčko a vodu (50-100 ml).
Vajíčko rozšleháte, přidáte protein, opět rozšleháte a doléváte vodu podle potřeby.
Osmáhla jsem to na kapce olivového oleje, i když jsem použila teflonku (jistota je jistota).




Hezký zbytek víkendu!
Z.

7 komentářů:

  1. kde jsi koupila protein? :) ráda bych je zkusila

    OdpovědětVymazat
  2. Kupovali jsme protein se Zdenis v Rossmannu. Ale v poslední době ho tam už nemají :( Nahradili ho nějakým jiným, bohužel dražším :/

    OdpovědětVymazat
  3. Kamča:Vanilkový protein mají i v DM, ale cenu si teď nevybavím. Měla by být nějak do 100 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mnam :) v co nejbližší době si taky musím koupit protein:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tuto variantu jsem ještě nezkoušela, a že už těch lívanců a palačinek za sebou mám. :D

    OdpovědětVymazat