pondělí, listopadu 19, 2012

Mých TOP 7

Nevím jak vy, já už ale myslím na vánoční přežírání pečení :)). Proto dnes post o mých oblíbených kouscích:)
Troufám si říct, že neexistuje člověk, kterému by alespoň nějaké cukroví nechutnalo.
 Mezi mých TOP 7:D  patří:


1. Vosí hnízda - každý je dělá trošku jinak. Doma je bohužel nepečeme, takže se pokaždé rozplývám, když je dělá někdo ze známých


 
   
 



 2. Kávová zrna - jsem kofeinový maniak , a tahle varianta cukroví? Je pro mě jasná volba! Mohla bych se jich přejíst, a letos se jich doma opět dočkám:))





3. Linecké - tak to je klasika. Nejvíce mi chutnají slepované ořechovou náplní (vlašské ořechy,med,rum). Nepohrdnu ovšem ani marmeládou :)
4. Kokosové kuličky - nebo-li "Raffaelo".Ty miluji už od malička. A ta vůůůně kokosu :))
5. Perníčky - tak bez těch by nebyly Vánoce:) a já si perníkového koření  dopřávám i během roku hezky v ovesné kaši :))






6. Marokánky - děsně přeslazená věc, ale stráášně dobrá:D Vloni jsme s mamkou zkoušely i zdravější variantu s ovesnými vločkami. Taky stojí za ochutnání.




7. Skořicová esíčka - určitě znáte ta kupovaná. Vloni jsem objevila jeden recept a musím říct, že byly daleko lepší! Skořicí jsem naprosto posedlá, cpu ji všude - do mléka, do ovesné kaše, do jablkového salátu, jednu dobu i do kafé. A tohle cukroví je proto pro mě naprostá lahoda.
V jednom z příštích článků bych se s vámi o recept podělila:)



A jakých je vašich TOP 7:D? Nebo máte ještě více svých oblíbenců ? :)

9 komentářů:

  1. Na recepty se už moc těším ;) A skořici do kafe určitě zkus, je to výborné! Teda, alespoň mně to tak chutná.

    OdpovědětVymazat
  2. Skořici jsem si do kávy už dávat přestala :),jednu dobu jsem toho byla přepitá

    OdpovědětVymazat
  3. na pečení se těším :) ale jíst cukroví asi nebudu:D nejradši mám kokosky

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z těch co jsi publikovala mám ráda,všechno kokosové,marokánky a kávová zrna..letos toho ale asi moc jíst nebudu, jen nějaké zdravější, které si upeču..:) A perníčky budu muset zdobit..dělám to každý rok..a vždy mě to ze začátku baví a nakonec mi už dochází inspirace..:D

    OdpovědětVymazat
  5. já si taky zobnu jen trošku :) kvůli linii :D, ovšem žádné spešl zdravé pro sebe péct nebudu, protože bych to potom všechno zblajzla..

    OdpovědětVymazat
  6. Na recept se už strašně těším! :))
    určitě bych si vybrala cukroví, mm už se na něj náramě těším! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych měla sestavit svůj top, vypadal by dost podobně. Marokánky mi zrovna nechutnají, ale ostatní miluju, jen bych přidala ještě košíčky a ořecháče.
    Zajímal by mě tvůj recept na ty Raffaelo kuličky, byl by k mání, prosím? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívám se příští víkend mamči do její soukromé sbírky receptů :)) a najdu tam ten, který dělává:)

      Vymazat
  8. Vosí hnízda jsou taky moje top, akorát u nás doma jím říkáme vosí úly.) Když jsem byla těhotná (v létě) udělala jsem si úly dokonce jen tak, měla jsem na ně prostě šílenou chuť:)

    OdpovědětVymazat