sobota, listopadu 03, 2012

Jsem já to ale kuchařinka....

Pohoda a klídek. Víkend strávený sama na koleji. Co může být lepšího? :) Nikdo se mi nikde neplancá, žádné stupidní otázky, jestli držím dietu, když si chystám na večeři salát s tuňákem...
Tak jsem se rozhodla vyzkoušet nějaký ten recept z blogu. Zaujal mě "ovesný dortík z mikrovlnky", snídaně už sice padla za vlast, tak jsem si ho chtěla udělat na svačinu, jako odměnu za mou dnešní jógovou premiéru na mé nové karimatce, kterou jsem si včera koupila místo kabelky..
Mamka je sice vyučená kuchařka, já bohužel její kulinářské vlohy jaksi nepodědila..

Výsledek můžete vidět dole. Sice to vypadá, jako když si ublinkne malé děcko, ale ta chuť - ta byla extra!

Zdenis




Jo, a takhle nějak to mělo vypadat...
 Zdroj: http://barunka00.blogspot.cz


10 komentářů:

  1. mě se líbí víc jak vypadá tvá verze, než originál :P
    a za koupi té podložky tě musím zase pochválit,udělala mi to ohromnou radost:) jaká byla jóga?

    OdpovědětVymazat
  2. díky díky:))
    jóga byla parádní,rychle utekla :D. Protáhla jsem si pořádně to moje zkrácené tělo. Ještě to chce ale trochu cviku, byla jsem celkem neohebná..

    OdpovědětVymazat
  3. mnam to musela být dobrota :) taky si takové dortíky z mikrovlnky dělám :) doporčuju dát třeba kakao, kokos, mák...prostě různé příchutě :)
    máš skvělý blog mimochodem ;)
    kam chodíš na školu jestli se můžu zeptat?:)

    OdpovědětVymazat
  4. B: díky :)
    Studuju jinak na Slezské univerzitě (Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné)

    OdpovědětVymazat
  5. This is so delicious! <3 Ohh I need more free time, seriously.

    OdpovědětVymazat
  6. Blissful: Believe me, this thing needs only about 10 mins max to make. And it really does worth it! :) Even if it eventually doesn't look like it supposed to does(the 2nd pic) :))

    OdpovědětVymazat
  7. Koupi karimatky chválim, to já bych asi místo kabelky nedokázala :-D ... příště se dortík určitě povede ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Saha se cení, také takto občas vypadají mé jídla! :D
    Ale věřím, že musel být super. Gratuluji ke koupi karimatky, jsi dobrá, že sis nekoupila kabelku! :))

    OdpovědětVymazat