pátek, listopadu 30, 2012

Friday treat

Je třeba víkend začít něčím příjemným, a proto jsem si na svačinu dnes udělala tuhle dobrotu - Puding z retro edice- čokoláda a višeň
Nevím jak dlouho se v obchodech prodává, já na něj narazila až nedávno. A musím říct, že je to nejlepší puding, jaký jsem kdy měla! I když to není zrovna zdravá pochoutka, pro nás, které si hlídáme linii :), jelikož je plný škrobů, ale jednou za čas - proč ne :)
Puding není sice žádný nový objev. Už od malička mi puding mamka doma dělávala, takže když se řekne puding, vybavím si piškoty, spoustu cukru a kompotované ovoce - a jíst až ztuhne a vychládne!
Kdepáák, já si ho dneska dělám pěkně po svojem :))
Tento čokoládovo-višňový puding jím žásadně teplý, slazený pouze kapkou agavé sirupu a s kouskami sekaných mandlí. Je krásně tekutý jako horká čokoláda.
Určitě to nebude taková kalorická bomba jako horká čokoláda se spoustou šlehačky, kterou si můžete běžně objednat v kavárně nebo cukrárně. Můj mlsný jazýček je ale spokojený úplně stejně a nemusím si dělat tolik vrásky, že jsem zhřešila :))


V retro edici je potom ještě příchuť lískový oříšek  a karamel s banánem. Já vyzkoušela zatím jen čokoládu s višní. Dnes mi však do košíku putoval i lískový oříšek, takže jsem zvědavá, jestli bude stejně tak dobrý :)

A co vy? Vyzkoušely jste už tento puding?:)

Hezký víkend! Z:)


  
 


7 komentářů:

  1. V Tescu:) ale vím, že ho mají i v Kauflandu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se musím kouknout v Kaufu! :))
      Vypadá to skvěle a pudinky miluji! :)))
      děkuji za tip!

      Vymazat
  2. Narazila jsem na něj taky v Tescu, ale nakonec jsem se pro koupi nerozhodla, protože už asi 3 měsíce mi v zásobách vyčnívá banánový puding. :-D Kombinace pudingu, piškotů a ovoce je nesmrtelná a myslím, že ani ta jednou za čas neuškodí. :) Tvou variantu mám ale též ozkoušenou, já si část odlila a přidala do ní ovesné vločky a výborná teplá snídaně byla na světě.. vlastně nebyla, protože honem rychle zmizela :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě vyzkouším:) jinak miluju pistáciový od Oetkera, jsou tam mleté pistácie je to mňamka:D a já musím mít puding vždycky horký, studený a ztuhlý nemám ráda:D. Jinak máte krásný blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, pistáciový je další z mých oblíbených:)

      děkujeme :))

      Vymazat
  4. Já miluji ty Retro. Je to od českého výrobce, takže ještě další plus. Nyní na facebooku píšou, že vymýšlejí další příchutě a lidi mají posílat tipy. Tak tam pošlu pistáciový s limetkou a vlašský ořech s nugátem, protože to by mi asi chutnalo:ú Terka

    OdpovědětVymazat