sobota, listopadu 03, 2012

Čokoládový nápoj pro chladné večery

Krásny podzimní večer :)
dnešní den jsem téměř celý strávila ve městě na nákupech a docela dost jsem stihla prochladnout a trošku i zmoknout. Tak jsem si pro Vás připravila recept na výborný čokoládový nápoj, který Vás 100% krásně zahřeje. :)

Na 2 hrníčky budete potřebovat: 
- 100 g hořké čokolády ( já použila 72% )
- špetku mletého kardamomu ( pokud nemáte bohatě vám postačí mletá skořice nebo badyán)
- 400 ml sojového mléka
- trocha sojové smetany (může být i sypaná)
- pro případné dochucení trocha třtinového cukru
- případně pokud budete chtít trochu aroma (vanilkové, rumové, citronové, mandlové, kokosové,...)


  - jako první si ve vodní lázni necháme rozpustit hořkou čokoládu. Jakmile se nám čokoláda rozpustí vmícháme do ní špetku kardamomu.





- Do rozpuštěné čokolády s kořením začneme za stálého míchání střídavě přidávat sojové mléko a sojovou smetanu.




- nápoj ještě mírně prohřejeme na vodné lázni a pokud chceme můžeme přidat pár kapiček aroma ( já zvolila mandlové). Čokoláda po aroma nechutná, jen je pěkně provoněná. Nesmíte to však s aroma přehnat.




Tak Vám přeji krásný a čokoládou provoněný večer :) 
Papa S♥

2 komentáře:

  1. co jsi nakupovala pěkného? :) snad nenastydneš!
    můj večer je provoněný jablíčkama :) ale jazyk je ochutná až rááno..

    OdpovědětVymazat
  2. Jee a copak z jablíček to bude? :) No byla jsem v rossmannu pro nějakou kosmetiku a tak a potom kouknout už po nějakých dárcích. Abych měla alespoň už nějakou inspiraci. Ale příště se musím víc obléknout, už je tam vážně zima :(

    OdpovědětVymazat