neděle, října 28, 2012

Dýňové rizoto

Hezký večer dámy! :)

Některé z vás mě možná znají z Omlazení , kde pravidelně přispívám v diskuzi o hubnutí. Tudíž můj historický první post bude jak jinak než o jídle :))

Celý blogový svět zasáhla dýňová mánie - Dýňová polévka, Dýňové pyré, Dýňová buchta,Dýňový kompot, Dýňový koktejl?!...
a já si pro vás připravila rychlý, výborný a jednoduchý recept - Dýňové rizoto :)

Na 1 porci budete potřebovat:

cca 250 g dýně Hookaido
45 g rýže (používám basmati)
kousek cibule
1 PL sojové omáčky
1 KL olivového oleje
sůl
Na vylepšenou sušená dýňová a slunečnicová semínka semínka
Eidam 30%, nebo jakýkoliv jiný sýr (mě osobně to chutná právě s Eidamem:) )

Postup:
Na oleji si osmahneme cibulku dozlatova, dýni nakrájenou na kostičky na ní orestujeme a restujeme tak dlouho, dokud nebude měkká. Přisypeme rýži a nalejeme tolik horké vody, aby byla rýže ponořená. Vaříme tak dlouho, dokud nebude rýže hotová. Případně doléváme vodu, která se odpařuje. Ještě dochutíme solí a sojovou omáčkou podle chuti a můžeme podávat. (já ještě posypu semínky a nastrouhám sýr).

Dobrou chuť! :) Z.





Žádné komentáře:

Okomentovat